|
MENELE.net zostań rasowym żulem :P |
 |
Propozycje - Czas nietykalnosci od ostatniej smierci
felo41 - 2007-11-14, 17:43 Temat postu: Czas nietykalnosci od ostatniej smierci Gram juz w meneli od miesiaca , a w czasie ostatnich 3 tygodni zagralem moze 2 razy przez 15 min poniewaz za kazdym razem po odczekaniu 70 godzin zostalem zabity . Jako ze nie posiadam wcale najgorszego ekwipunku jak na swoj lvl uwazam to za dziwne zjawisko.
A teraz o co kaman
- Mozna by wprowadzic czas ochronny od smierci (dajmy 24 godziny lub chociaz 6 godzin) zeby miec chociaz troche frajdy z tej gry...).
-Mozna by tez skrocic czas oczekiwania do 2 dni poniewaz pomysl z flaszkami to perfidne wyłudzanie kasy i faworyzowanie ludzi majacych zasobniejsze portfele.
Rav - 2007-11-14, 18:08
jak najbardziej za
Mam ten sam problem, 3 dni temu czekalem 3 dni ... doczekałem sie ... usiadłem znowu do gry ... czekałem 10min i znowu musze czekac 3 dni
ryzio - 2007-11-14, 18:10
Ja tez jestem za wczoraj mnie 3razy zarombali
Maniek_Klawi - 2007-11-14, 18:37
Nie przejdzie. Wtedy by niektórzy gracze specjalnie dali się zabijać swoim znajomym. Oczywiście wcześniej pozbywając się kasy i zdejmująć ekwipunek. Po czym przez dany czas by sobie spokojne nabijali level ;]
szumek - 2007-11-14, 18:50
moim zdaniem też nie przejdzie!!
bo trzeba uważać żeby nikt Cie nie zabił a nie dać się zabić żęby później mieć 6h wolności (moglo by to być wykorzystywane do nabijania exp) nawet przez 6h można nabić sporo doświadczenia
felo41 - 2007-11-14, 19:31
szumek napisa³/a: | moim zdaniem też nie przejdzie!!
bo trzeba uważać żeby nikt Cie nie zabił a nie dać się zabić żęby później mieć 6h wolności (moglo by to być wykorzystywane do nabijania exp) nawet przez 6h można nabić sporo doświadczenia |
Maniek_Klawi napisa³/a: | Nie przejdzie. Wtedy by niektórzy gracze specjalnie dali siÄ™ zabijać swoim znajomym. OczywiÅ›cie wczeÅ›niej pozbywajÄ…c siÄ™ kasy i zdejmująć ekwipunek. Po czym przez dany czas by sobie spokojne nabijali level ;] |
- po pierwsze zastanowcie sie panowie jak czesto "WY" giniecie . powiedzmy ze raz w tygodniu
to czy po smierci (oczywiscie musicie czekac 3-4 dni ) nie chcielibyscie miec spokoju chociaz przez te 6 godzin ? Czy tak naprawde da sie nabic w 6 godzin aż tyle expa ? a gdyby tak skrocic do 3 godzin ?
- Po co dawaliby sie zabic znajomym ?! Żeby miec 3 dni gry w plecy ? zeby miec te 6 godzin wolnosci ? chyba sobie żartujecie
- ekwipunek tak czy siak mozesz zdjac przed pojsciem na złom... i nikt ci go nie ukradnie
Mnie zabili chyba z 6 razy wiec wiem o czym mowie i to jedno po drugim.
zastanowcie sie logicznie
szumek - 2007-11-14, 20:26
felo41 napisa³/a: | po pierwsze zastanowcie sie panowie jak czesto "WY" giniecie | czasem bardzo czÄ™sto niestety :/ felo41 napisa³/a: | Czy tak naprawde da sie nabic w 6 godzin aż tyle expa ? a gdyby tak skrocic do 3 godzin ? | to też nie ma sensu bo nawet w 3 h można sporo nabić felo41 napisa³/a: | Po co dawaliby sie zabic znajomym ?! Å»eby miec 3 dni gry w plecy? | niekoniecznie 3 dni w plecy bo można wysÅ‚ać sms a wtedy nawet po minucie już żyjesz i 3 godziny nabijania expa bezstresowo to już chyba każdy mówiÅ‚by żeby go zabili bo sobie nabije np nastÄ™pny lvl
ale poczekajmy na wypowiedź ADMINA
alcabon - 2007-11-14, 20:41
Pomysł nie jest aż tak zły ale ja bym go zmodyfikował.
Od śmierci i odczekania 3 dni / wysłania SMSa/ oddania w naturze byłaby np. 1h w której jesli zginiesz nie musisz wysyłać SMSa tylko np. odczekać 10min. Żeby nie było perfidii dodałbym że jeśli ktoś zginie i nie ma broni to traci jedna losową z ekwipunku.
Strata losowej broni dotyczyłaby wyłącznie okresu (bez SMSowego).
Brak możliwości ataku na takiego gracza to kiepski pomysł bo on by mógł atakować innych a nikt nie mógłby mu oddać.
Grzegorz1777 - 2007-11-14, 20:49
Troche nie zabardzo ten pomysł, widomo że wiele osob by sie dawalo zabić by sobie exp nabić. Ja już byłbym za przywróceniem opcji ktora była na początku gry żeby moża było nabijać exp z melinie. Poniewż niższe lvl nie mają szans dogonić wyższe. Poniważ zaraz po wyjściu z meliny są zabijani przez nie jednego tylko kilku graczy.
phoenix - 2007-11-14, 21:25
1. hmm.. nabijanie exxpa w melinie.. i znowu nikt by poza meiina nie siedzial bo po co?? jestem na nie
2. ile expa mozna niabic w ciagu 3 godzin?? hmm... majac kasy nie ograniczona ilosc to ja bym byl wstanie nabic okolo 100k expa (100 000 exp)
3. nie moga dogonic?? poprostu sie im nie chce.. dla chcacego nic trudnego.. gracz barbapapa w ciagu 10 dni wbil 15 lev i jakos mu sie to udalo.. a w poznych i porannych godzinach jest bardzo malo graczy wiec maja kiedy expa nabijac.. a to ze im sie nie chce wstac wczesniej badz pozniej pojsc spac to juz nie jest wina gry i admina!!
Maniek_Klawi - 2007-11-14, 21:35
Cytat: | - po pierwsze zastanowcie sie panowie jak czesto "WY" giniecie . powiedzmy ze raz w tygodniu
to czy po smierci (oczywiscie musicie czekac 3-4 dni ) nie chcielibyscie miec spokoju chociaz przez te 6 godzin ? Czy tak naprawde da sie nabic w 6 godzin aż tyle expa ? a gdyby tak skrocic do 3 godzin ? |
Moze i chcielibyśmy :) W 6h zdecydowaniei da się nabić dużo expa :) W 3 podobnie, ale proporcjonalnie mniej.
Cytat: | - Po co dawaliby sie zabic znajomym ?! Żeby miec 3 dni gry w plecy ? zeby miec te 6 godzin wolnosci ? chyba sobie żartujecie |
Nie żartuję :) Kod na ożywienie kosztuje średnio 1,5k. Dla graczy z wyżsyzch lvl to żadna kasa. Tym samym przepaść będzie się jeszcze powiększała gdyby oni mogli nabijać swobodnie expa przez kilka godzin.
Cytat: | Mnie zabili chyba z 6 razy wiec wiem o czym mowie i to jedno po drugim. |
Ja też wcale nie gram jakoś długo i wiem jaki to ból. Jednak mimo wielu obowiązków IRL udało mi się nabić całkiem znośny level..
Grzegorz1777 - 2007-11-14, 22:52
phoenix czyli masz na mylsi żeby wstć np. o godzinie 5 rano specjalnie i nabijać exp? NIe sądzisz że to jest troche bez sensu...
phoenix - 2007-11-14, 22:58
ojj nie.. mozesz i nabijac w srodku dnia.. zapewniam ze da sie trafic i w dzien na moment kiedy nie ma pgru..
a wyobraz sobie ze teraz bedzie mozna w melinie expa nabijac.. zyzio momentalnie na 23 lev wskakuje pgr sie cieswzy a Ty nie masz nikogo do bicia bo wszyscy w spokoju lev nabijaja..
calkiem bez sensu.. wiec wg mnie niech zostanie tak jak jest
Grzegorz1777 - 2007-11-14, 23:03
To trzeba miec szczęście wżeby w środku dnia nie dostac od PGr, ja jakos zawsze dostalem po bercie. A teraz jest nie lepiej że cały czas prawie przesiaduje w melinie.
ADMIN - 2007-11-15, 17:33
1. to co już wspomniano, wielu wykorzystywało by to aby nabijać expa
2. znów były by pretensje że są zmiany w czasie gry przez co Ci wcześniej zarejestrowani są stratni
Grzegorz1777 - 2007-11-16, 13:11
Proponował bym przynajmniej czas nietykalności od ostaniej smierci 15 min. gdyż ostatno po wysłaniu esa i powrocie do gry nawet nie zdążyłem wejść do meliny a już dostałem. (powinien byc jakis czas w ktorym nikt nie moze bić gracza )
phoenix - 2007-11-16, 22:53
max. 5 minut chyva w tym czsie zdazysz wrocic do meliny
wafal - 2007-11-16, 23:06
Wg mnie mogło by to być, ale jest jedno ale ;P Po uleczeniu nie mogą Cię atakować przez 10 minut. To wystarczyłoby na pogranie sobie troszkę bez strachu ;)
shooter - 2007-11-16, 23:15
jestem za tym zeby wprowadzic taki czas chociaz te 5 minut na szybkie wejscie do meliny (ale wiadomo ze fajnie by bylo jakby ten czas byl troszke dluzszy )
phoenix - 2007-11-16, 23:28
jkby ten czas byl troszke dluzszy to bylby wykorzystywany do wbijania expa.. wiec moje kategoryczne NIE!! mam nadzieje ze zostanie wziete pod uwage.. 5 minut napewno wystarczy a jak wbijecie wszyscy wzsze lvle i spostrzezecie sie ze tam nie ma nikogo do bicia to bedziecie prosci zeby to usunac..
ja dostosuje sie do decyzji damina.. ale jezlei bedzie cchcial wprowadzic ten czas nietyklanosci to wg mnie max 5 minut.
Grzegorz1777 - 2007-11-17, 12:16
Może być 5 min, nie miałem na mysli nabijania exp w tym czasie tylko żeby przyjnamiej zdążyc sie schować.
|
|